2023./2024. mācību gadā skolā darbojas 5 Metodiskās komisijas:
“Taustiņinstrumentu spēles metodiskā komisija”, kuru veido Klavierspēles programmu pedagogi un Vispārējo klavieru spēles pedagogi – MK vadītāja Elīna Šteinharde-Kumalāne.
“Stīgu instrumentu spēles metodiskā komisija”, kuru veido Vijoles spēles un Kokles spēles programmu pedagogi, MK vadītāja Indra Sproģe.
“Pūšaminstrumentu un Sitaminstrumentu spēles metodiskā komisija”, kuru veido Flautas spēles, Klarnetes spēles, Saksofona spēles un Sitaminstrumentu spēles programmu pedagogi, MK vadītājs Uldis Folkbergs.
“Mūzikas teorijas mācību priekšmetu metodiskā komisija”, kuru veido mācību priekšmeta Mūzikas mācība, Solfedžo un mūzikas teorijas, Mūzikas literatūras un citu mūzikas teorijas padziļinātas apguves mācību priekšmetu pedagogi, MK vadītāja Arnita Freināte.
“Vizuāli plastiskās mākslas metodiskā komisija”, kuru veido visu mākslas mācību priekšmetu pedagogi, MK vadītāja Agita Pumpure.
MK darbības virziens – rosināt audzēkņus praktiskai muzikāli un/vai mākslinieciski radošai darbībai, nodrošināt profesionālās ievizes programmu “Mūzikā” vai “Vizuāli plastiskā māksla” starppriekšmetu saikni, rosināt audzēkņa vēlmi pielietot praktiski iegūtās zināšanas un prasmes.
MK darbības funkcijas :
1. plānot metodiskās komisijas darbu, izstrādājot darba plānu mācību gadam;
2. izvērtēt pedagogu izstrādātās mācību priekšmetu programmas un ierosināt tās apstiprināšanai;
3. apspriest un izvērtēt pedagogu izstrādātos kalendāri tematiskos plānus, saskaņot katrai klasei veicamo pārbaudes darbu (ieskaites, kontrolstundas, kolokviji, skates, starpskates, eksāmeni) grafikus semestrim, akceptēt un iesniegt tos direktoram apstiprināšanai;
4. analizēt audzēkņu un pedagogu mācību darba rezultātus;
5. risināt ar mācību saturu, mācību līdzekļu pielietošanu un skolas inovatīvo darbību saistītus jautājumus.
6. veicināt dažāda veida metodisko materiālu izstrādi;
7. iesaistīties un rosināt dažāda veida pasākumu organizēšanu;
8. plānot un organizēt konkursus, festivālus un koncertus; mākslā- izstādes.
9. organizēt pieredzes apmaiņas norisi;
10. organizēt izglītojamo zināšanu un prasmju kvalitātes pārbaudes un rezultātu izvērtēšanu, kā arī noteikt konstatēto trūkumu novēršanas paņēmienus, turpmākās iespējas darbības uzlabošanai.
11. izvirzīt materiāli tehniskās vajadzības un skatīt tās kontekstā ar skolas vajadzībām un iespējām;