Jau otro gadu, šogad 20. novembrī, Engures Mūzikas un mākslas skolā pulcējās jaunie mūzikas mīļotāji, lai mērotos spēkiem solfedžo konkursā vecāko klašu audzēkņiem „Ritma rotaļas”. Šim nebūt ne vieglajam konkursam pieteicās piecas komandas – no Kuldīgas, Kandavas, Valdemārpils, Ventspils un Engures Mūzikas skolām. Mūzikas teorija ir diezgan sarežģīta, un tieši ritms ir viens no klupšanas „akmeņiem” jauno mūziķu sekmīgai mūzikas apguvei. Konkursu atklāja komandu sagatavotie ritmiskie sveicini. Īpaši jāuzteic Ventspils sportiski muzikālais priekšnesums, kurā par ritma instrumentiem tika izmantotas basketbola bumbas. Audzēkņu zināšanas un prasmes vērtēja nopietna žūrija – mūzikas pedagoģe, diriģente Inora Sproģe, mūzikas teorijas pedagoģe Amanda Gertnere un sitamo instrumentu pedagogs, mūziķis Ilmārs Melderis. Konkurss pagāja radošā un brīvā atmosfērā, bet, protams, neizpalika sacensības radītā spriedze. Gala rezultātā 4.vieta – Valdemārpils Mūzikas skolas komandai, 3.vietu dalīja Kandavas un Kuldīgas Mūzikas skola, 2.vieta – mājiniekiem, Engures komandai, pirmā – Ventspils Mūzikas skolas audzēkņiem. Mūsu komanda tikai par 1 punktu atpalika no Ventspilniekiem. Visi laureāti dāvanā saņēma mūsu skolas mākslinieku zīda gleznojumus, kas tapuši pie skolotājas Evitas Blumbergas. Priecājamies, ka starp Ventspils, Kuldīgas, Kandavas un Valdemārpils mūzikas skolām, mūsu skolas „ritmiskā komanda” – Kate Freināte, Rendija Rota Paipala, Anna Marija Vārpiņa, Elīna Bērziņa un Anna Pļaviņa „iz- ritmizēja” godpilno 2. vietu! Sveicam visus dalībniekus un pateicība pedagogiem par ieguldīto darbu.
Īpaša pateicība par konkursa un komandas sagatavošanu pedagoģēm Arnitai Freinātei un Elīnai Šteinhardei-Kumalānei, kā arī Ilmāram Melderim par darbu žūrijā un muzikālo sveicienu kopā ar saviem audzēkņiem Jurģi, Danielu, Ivo un Martinu.
Lūdzam iepazīties ar mūsu sīkdatņu politiku. Uzzināt vairāk
Engures Mūzikas un Mākslas skolas vietnē netiek izmantotas pirmās puses sīkdatnes (angļu valodā „cookies”). Vietnes apmeklētāju reģistrācija un datu analītika netiek veikta.